![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Tjena!
Här om dagen installera jag MSTS Bin och fixat uppdatering. Men nu när jag ska starta MSTS så kommer den till där den ska laddas innan man kommer till "MainPage" Men sen rör den sig inte och så får jag från AktivittetestHanteran (Stavining?) Att programet inte svarar, detta gör att spelet inte kan stängas av utan att jag måste starta om hela datorn.. Någon som har haft samma problem, någon som kan hjälpa mig? //McGRill ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Man måste ha installerat MSTS-update annars så säger MSTSbin ifrån att man inte har den rätta train.exe, eftersom han verkar ha lyckats installera bin så tror jag inte han glömde MSTS-update.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Men inte det som är felet, precis innan man kommer till menyn när den ska laddas så hakar den upp sig. Hur gör jag, vill spela
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Har du installerat NewRoad och X-Tracks?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Nej :O Vart kan man tanka ner det, men måste man ha det för att spelet ska funka eller vadå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Här finns de: http://team.routebuilders.dk/ Sök DownLoad till NewRoad och X-Tracks Installera NewRoad först och sen X-Tracks, så kan simmen fungera. Lycka till! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Har installerat det nu, men den laddas halva sen stannar hela spelet upp.. Får bara statusen "Svarar inte"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
En fråga bara, vad heter alla dina installerade rutter? Har någon av rutterna Aktivitet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Vet inte,har du någon MSN eller något liknande man kan kontakta dig på så kan jag skicka lite prints
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kollat Starthjälpen?
http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=15927
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Så det står varför spelet stannar upp mitt i laddningen innan menyn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Du KANSKE inte har tillräckligt med minne för att starta MSTS? Kör du på Vista? Då kan du få problem, men här är en länk för att fixa det: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=20603 Har MSTS fungerat förr? Visa gärna en bild på felmeddelandet så är det lättare att hjälpa dig. Du kanske installerade uppdateringen och MSTS Bin fel, så pröva att ta bort de programmen och installera dem igen. Funkar inte det får du nog installeraom hela MSTS om inte någon fixar problemet. Men läs starthjälpen om du inte redan har gjort det, där får man tips och trix om MSTS.
Lycka till! Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-01-05 klockan 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |