![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Jag är intresserad av detta, bara modellerna kommer tillsammans med välfungerande hytt och allfall de mest viktiga system/funktioner finns modellerade.
En modell utan hytt skulle jag inte lägga ner pengar på.
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Den stora delen är just att 3D-modellera. När vi väl har en modell finns det inget som säger att man inte kan komma med uppdateringar vilket samtliga som har modellen få ta del av
Senast redigerad av Fredrik den 2009-01-06 klockan 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tänkte på en sak...
Hur göra med vagnar? Paket? Undra lite mer... Då både jag och andra verkar ha fått en uppfattning av att vi ska få en kanon modell med skitfin textur, väldetaljerad 3d-hytt m.m. Men ditt senaste inlägg visar på att sånt måste göras av den som så önskar i efterhand, så jag undrar bara vad vi egentligen får?
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2009-01-06 klockan 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
|
![]()
Beror lite på hur man lägger upp dealen med 3D-skaparen. På personvagnar är det ju inte mycket som skiljer. Mest färgen och därefter fönsterplaceringarna. Att flytta runt inredningsdetaljer känns betydligt enklare att göra "själv" då det stora svåra 3D-jobbet redan är utfört.
Det blir ju en modell för framtagande av en personvagn. Mindre justeringar går säkerligen att förhandla sig till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Sen, hur betalar man för grejerna?
Jag menar: Ska man sätt in dem på något speciellt konto eller något?
![]() |
#7 |
STW-member
|
![]()
Så är det tänkt. När tillräckligt många intressenter har fört över pengar till ett bankkonto Fredrik förfogar över kan beställningen skickas iväg. När modellen är klar överför Fredrik pengar till modellbyggaren. Man kan se det som en flerstegsprocess.