![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Jag är ny på det här spelet.
Skulle vilja veta hur jag ställer upp ett antal lok och vagnar på olika stickspår för att koppla ihop ett långt tåg. Har försökt med editorn men inte lyckats. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Du måste göra en hel aktivitet till det!
Säkert någon annan som kan förklara hur du gör det! Vilka rutter har du? //John |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Jag har bara dom som finns med i spelet.
Jag har inte tagit hem någon uppdatering eller något annat roligt. Jag har nyligen skaffat MTS. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Så här gör du om du vill sätta ut några "consist":Gå in i train simulator editors and tools och klicka sedan på activity editor. klicka sedan på fle och sedan new då kommer det fram en ruta där du väljer rutt. Välj då rutt och klicka sedan på ok. Då kommer du till en ruta som du ska skriver vad activiten ska heta. Skriv då vad activiten ska heta och klicka sedan på ok. Då får du fram en "karta". Högerklicka då på "spåret". Klicka då på "place consist" och välj sedan vilken consist du vill sätta ut. Ps du kan okså göra egna consist Ds MVH Dson i Sandviken. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fler vagnar | Hcore | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2005-02-26 03:32 |
Är det någon av desa vagnar som inte finns till TS | Olaf Lindström | Off-topic | 0 | 2003-03-23 12:47 |
Lok och vagnar? | findell | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-20 12:17 |
Jag såg Orient Express vagnar i Gävle! / Zzarr | Zzarr | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-25 18:09 |