![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Det är svårt att beskiva mer men jag kan säga att:
Efter felmedelnadet stängdes spelet av och jag kom alltså inte längre än att det belv svart på skärmen när jag startade spelet och sedan kom medelnadet. Mina misstankar ligger på att det skulle vara något med 3D-/grafikkort eller liknande men jag vet inte. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem vid laddning av MSTS | soderberg | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2004-12-02 15:11 |
Problem med MSTS! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2004-04-06 17:20 |
Problem med Pass80, MSTS klagar... | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-10-11 18:54 |
Problem med MSTS! MpProfile... | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-04-11 22:16 |
Problem med MSTS! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-17 09:59 |