![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Att göra sin röst hörd är aldrig fel! Ska man gå på vad som skrivs i en del forum så har kritiken att bordlägga flightsimulator nått den högsta toppen inom Microsoft, vilket betyder att de är medvetna om reaktionen från communityn. Om de däremot agerar är väl tveksamt men bara att göra de uppmärksamma på beslutet inte gillas av folk är bra
https://support.microsoft.com/contac...;1208&ws=mscom Gör er röst hörd! Skriv på engleska och formulera er på ett bra och vänligt sätt! Att bete sig illa eller skriva fula ord lär inte hjälpa alls! Försök att skriva (på engelska) att ni är besvikna att Trainsimulator-utvecklingen är lagd på is och att ni verkligen hade sett fram emot TS2 och att det var ju bara 10-11 månader kvar. Jag fick svar (standardsvar dock) att de vidarebefodrat mina synpunkter till rättavdelning. Kom igen! Visa ert missnöje! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hehe, skrev ett väldigt dramatiskt mail till dom
![]() Hello, my name is Mikael and i'm a owner of your simulator "Train Simulator". I am really in to trains and so on and i wanted MSTS2 so badly, and now it's gone. Why? It was just 11 months to realese.. Please - make my dream come true - make train sim 2 ! //Mikael ![]() EDIT: Crap, jag stavade release fel ![]()
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2009-01-28 klockan 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Även jag har skickat iväg ett mail. Hoppas att M$ gör något nu, men jag tror att oddsen är väldigt små.
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Självklart väldigt, för att inte säga närmast obefintliga, små odds men som sagt. Det skadar aldrig att påpeka för dom att folk inte gillar deras beslut!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Så har även jag framfört min åsikt till Microsoft. Hoppas riktigt många inom simuleringshobbyn gör det, vi får inte sitta stumma om dem visar sitt missnöje inom flygsimuleringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
/Erik Götborg Senast redigerad av Erik Götborg den 2009-01-29 klockan 10:06. |
|
![]() |