![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hallå!
Råkade snubbla över följande sida när jag sökte efter annat. Jag vet inte ifall länken postats här förut, men det finns kanske någon som inte sett detta i alla fall. Svenska modeller mvh .... Mats
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jo, det är grymt coolt
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Fett!!! Jag bygger fortfarande med lego, vore nått om dom släppte svenska lokmodeller.
![]()
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Sååååååå snyggt!
![]() //Bild raderad. Ruben, du får inte ladda upp bilder som inte är dina! Enda bilderna som DU får ladda upp är dina egna bilder! //Admin Senast redigerad av Fredrik den 2009-02-06 klockan 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Snyggt kan väl diskuteras, men smaken är som baken.....
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Går man in på dat-files så finns där ritningarna på alla modeller. För att kunna visa dom behöver man ett program som heter MlCad som kan laddas ned här: http://www.lm-software.com/mlcad/
Och så vitt jag kan se så är ritningarna uppdelad i brakes, så att du kan välja att se den som en legoritning du köper, steg för steg. Höll på med detta själv en gång i tiden. Dock inte såhär snygga modeller.