![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#14 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Usch ja, det är så länge sedan, ja där ser man. ![]() Ok, intresset har kanske inte varit på topp de senaste året men jag har knåpat på och lyckats få alla kontaktledningstolpar på plats. Rutten har ett problem som jag ännu inte lyckats lösa, när man passerat en av städerna får man ofelbart send/don´t send vid avslut vilket är ganska störande. Misstänkte en korupt väg eftersom det brukar kunna ge denna effekt. Men trotts att jag raderat alla vägar kvarstår problemet så just nu är jag lite rådvill om jag skall strunta i det eftersom det går bra att köra eller o jag skall forska vidare. tyvärr känns det lite som ett evighetsprojekt och simulatorplattformen blir ju inte yngre men vi får väll se vad som kan hända. Det fattas ju "bara" signaler, vägtrafik, lampor, växeldriv mm. så inte skall man ge upp nu..... /Magnus ![]() |
|
![]() |
![]() |