![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]() [IMG]skogaholm[/IMG] håller på och bygger en stor bana som jag kallar för skogaholmen, ska föreställa svenskt landskap vilket jag hoppas att det blir bra. det är en del städer med också för den delen ( mycket landskap) HTML-kod:
[code][quote][/quote][/code] skulle g'rna vilja ha lite information om hur man lägger in bilder ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
detta ämmnet skulle nog passa bättre i landskaps design, men jag kan svara på hur man lägger upp bilder iaf. Du tar ett print screen (höger om F12.) Sen så om du ska ha upp den här så är det lämpligt att den inte är för stor (fixas lätt i photoshop.) För att sedan lägga upp den här på fourmet så gå du in där du skriver och rullar ner till Hantera bifogade filer och sedan bläddra och sen ladda upp. Hoppas det har varit till någon hjälp.
|
![]() |
![]() |