![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#91 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() Svea restaurangbåt ser jag helst inte på fritiden. Påminner bara om hur det är att asa in 2-400 kg råvaror, kolli för kolli över landgången. ![]() Idag stod det dessutom en slamsugningsbil framför, som blockerade landgången och luktade avföring... ![]() Då föredrar jag Marina! ![]() Men det var ju en snygg bild! ![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2008-09-02 klockan 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Lyfter denna tråd lite med två dagsfärska bilder, tagna med nya kameran.
![]() ![]() Robert är inte så lång jämfört med en mast. ![]() Norr mälarstrand döljer sig i det oskarpa, båda bilderna från Skinnarviksberget i Stockholm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Mastigt!
Det där huset verkar ju prestera helt ok även om det inte är ett Canon! ![]() Vad är det för glugg som ger så bra prestanda redan på f/2,8?
![]() |
#94 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Fängslande!
Jag bjuder på några bilder jag med, tagna inom den närmaste tiden: ![]() Såhär i den rådande lågkonjunkturen passar jag på att visa en bild på en brandstation, en ganska känd sådan, tror jag! ![]() ![]() ![]() Skriv gärna en kommentar eller två! |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#97 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Högst troligt!
![]() |
#98 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() Citat:
![]() Tamron 28-75/2.8, riktigt skarp och fin sak och mycket glugg för pengarna. Iofs var det f3.5 på den undre bilden, men den är riktigt skarp och fin redan på 2.8 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |