![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ja, då var jag återigen ute på ruttjakt. Jag letar efter en rutt från Skottland, eftersom jag nyligen har varit där och nu vill jag själv köra tågen där.
![]() ![]()
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2009-03-02 klockan 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Tittade du lite i ruttsektionen när du var inna på Tran-Sim?Den 31/1/09: Route--Highland Mainline. One of the most challenging routes in the UK to drive. Built by the Highland Railway the route runs from Perth in the South to Inverness at its most northerly point.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Ah, det verkar kul. Den rutten åkte jag på när jag var i Skottland. Ska ladda ner den!
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Scottish Central finns här: http://www.uktrainsim.com/filelib-di...orm_path=,ty=9
Dessvärre är det en jäkla jobbig sida, att ladda ner nått ifrån...
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Ja, verkligen. För det första blir jag utloggad hela tiden. Det står att om man stöter på det problemet så ska man gå till en alternativ URL. Men då kommer det bara upp att sidan inte kan visas. Och sen är det den där eländiga nerladdningskön. Och usel hastighet... Finns inte rutten någon annan stans?
![]()
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Tror jag hittade nå't från Scotland på Train-sim. http://www.train-sim.com/kdl.php?fid=22316 Det tar ca. två timmar att ladda ner rutten.
Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-03-02 klockan 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Jo, det är Highland Mainline som det har skrivits om tidigare. Men tack ändå!
![]()