|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-03-10, 17:44 | #1 |
Tidigare Traindriver94
|
Info ang. World Of Subways vol.2
Release
Spelet ska släppas i Mars. Enligt vissa spelhemsidor (ej bekräftat) så släpps spelet den 13 (har lite svårt att tro det..) Kostnad Priset kommer ligga runt 30£ precis som ettan. Nya funktioner Du startar (vissa eller alla vet jag ej) scenarion med att gå till i tunneln till en depå för att hämta ditt tåg Du kan tända och släcka både i förarhytten och i tåget (Även instrumentpanelen i hytten lyser Du kan använda ficklampa i tunnlarna Du kommer använda 54st tangenter på ditt tangentbord och 8 av dessa är endast för styrreglering. Raildriver kommer fungera med spelet I vissa scenarion kommer du att kommunicera med hjälp av tågets radio I vissa scenarion kommer du stöta på olika problem (ex trasiga framför dig) Det är detta jag vet för tillfället... Observera att allt inte är bekräftat av TML det mesta är det. Sen är utropen inte original (som det var i Berlin Subway) utan tagna från någon tv () men personer som testat tycker att det låter bra. Alltså slipper vi förare som låter som dom druckit en flaska whiskey innan deras skift.. För att uttrycka min personliga åsikt så tycker jag det verkar skitcoolt att gå i en tunnel för att komma fram till sitt mörka tysta tåg för att kliva in i hytten tända och köra iväg mot en ny dags arbete Här är bilder från betatestet! http://forum.tml-studios.com/forum/v...php?f=35&t=950
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2009-03-10 klockan 17:47. |
|
2009-03-10, 18:50 | #2 |
Medlem
|
Det låter ju intressant, får väl se när det släppts om det fortfarande håller vad dom lovar.
Kommer att köpa och testa. Hälsar Bengt
2009-03-10, 18:54 | #3 |
Tidigare Traindriver94
|
Enligt den tyska delen av forumet ska spelet släppas i slutet av mars. Eventuellt i början av april.
2009-03-10, 19:09 | #4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Kommer att köpa detta, frågan är bara när. Jag sparar till en Rail Driver och om jag ska jag köpa Wos vol 2 så får jag spara där också....
Är det någon på forumet som kan tänka sig att sälja sitt WoS till mig nå'n gång? |
2009-03-10, 19:10 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
|
2009-03-10, 19:47 | #6 |
Tidigare Traindriver94
|
Jag tycker inte att du ska köpa vol.1 utan spara ihop till tvåan som jag tror kommer bli mycket bättre än ettan
2009-03-10, 20:29 | #7 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Jo ,det var det jag tänkte. Var det 300 kr för den eller? Vet du om den kommer att finnas på Aerosoft?
|
2009-03-10, 20:33 | #8 |
Tidigare Traindriver94
|
Kommer säljas på Aerosoft. Först kommer nog nerladdningsversion och sedan kommer boxad version. Jag kör nog på nerladdning så slipper man vänta på posten .. Kostar kanske 250-260 sv kronor.. vet inte exakt vad euron står 1..