![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
er det bevegelige vindustørker på WOS2 som det er på WOS1
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Japp, det är det.
![]()
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ser man vindrutetorkarna när man är innne i tåghytten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Har också köpt spelat nu. Otroligt bra spel, värt att köpa!
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2005
|
![]()
Själv blev jag rätt besviken, att haja tangenter och sånt var inga problem, men när jag väl körde så blev det en hel del att klaga på: hastighetssänkningar finns med men kommer inte upp i routemonitorn eller vad den nu heter, de ignoreras fullständigt. Bara stationer får 40 km/h limit.
Efter några stationer (körde vanlig shedule) blev det helt slut på passagrare, dvs. inga påstigande, inga avstigande alls. Körde runt kl. 15 med det äldre tåget. En gång när jag inte klarade att bromsa och fick backa så tog spelet slut och programet bara stängde av sig, som om det aldrig startats. Jag kör Vista, Quad Core, grafikkortet är lite usel men funkade perfekt med WOS1, men nu... konstigt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag tog upp ekot på TML's forum och dom svarade att det skulle vara som ett ekoljud för att det ekar på stationerna. Det låter piss om man sitter i hytten men om man växlar till outside-view så låter det riktigt bra
![]() ![]()
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Hur ska man hitta alla nödutgångar? Själv fick jag bara 16/25 trots att jag stannade vid alla blå lysrör
![]() Men det är trevligt med missions, som kommer direkt med i spelet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Ang. Utropet: Är det automatiskt eller manuelt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |