![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Senior Member
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Varför heter det X40? jag ser ingen strömavtagare...
Jan R. ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Den kommer att ha det, nånstans i tåget. Det där är alltså bara ett "visningsexemplar"
Jonas M. Bobjörk ![]() "Vem är du att dömma en smörgås? Den är ju inte mer än macka!" http://www.bobjork.nu/download/btab/ VD, BTAB Knr, Connex |
![]() |
![]() |
#19 |
Senior Member
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag nästan tänkte att det ska använda "tredje spår" eller vad heter det som är istället av ledning i t. ex. tunnelbana?
Jan R. ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Gud vilket snyggt tåg!
MVH Dson i Sandviken. Vd för VMTAB |
![]() |
![]() |
#21 |
Senior Member
|
![]()
Håller med dig helt och hållet
![]() Mvh:Trigger |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Det har inte en suck emot denna: ![]() X40 är nog ett av dem fulaste tågen som jag någonsin beskådat. Även om det finns mycket fulare som jag inte sett. Undrar om det blir bekvämare än X2000, mer bekvämt kan väl ett tåg knappt bli? ![]() Med vänlig hälsning: Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Senior Member
|
![]()
Jo nog är x2000 mycket snyggare än den gråa plåtburken X40!
![]() /Johan |
![]() |
![]() |
#24 |
Senior Member
|
![]()
HAHA du Pson då har du nog missat en del. Dessa två Svenska skönheterna har allt Gud missade på X2000 bl.a bekvämlighet,rymlighet,komfort,bra sikt utåt bättre inredning. Behövs inte snabba flodhästar som jämt går i sönder när man kan få någon mycket mycket bättre
![]() ![]() Det må vara så att X2000 piskar dessa två vackra skapelser på nosen med sin fart, men komfort och åknöje är någonting X2000 aldrig kommer att få hur snabbt dom än går. Sen kan vi ju jämföra hur många gånger X2000 sätten har gått i sönder jämfört med Y7 ![]() ![]() ![]() Mvh:Trigger |
![]() |
![]() |
#25 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Yd-bussen förefaller ha gummilist infattade fönster. Eller...? Det kan väl knappast vara riktigt, eller är det en kompromiss vid renoveringen? Det ser ganska konstigt ut, och lite för modernt.
Inte desto mindre, X2000 och X40 har inte en chans! // Ferengi |
![]() |
![]() |
#26 |
Senior Member
|
![]()
Ingen aning, jag var inte med när dom renoverade den. Jag blev medlem straks efter, men det är en intressant fråga.
Mvh:Trigger |
![]() |
![]() |
#27 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() /Johan |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Nej Y7 saknar nog vaddering därför man sitter på ett par trä plankor och då kan stolen inte gå sönder så lätt. Y7 bekvämare än X2000? - Är du full eller? Med vänlig hälsning: Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Member
|
![]() Citat:
![]() sen är väl inte x2000 så himla bekväm heller... det skakar ju rätt duktigt på dom.... åker dom rätt ofta eftersom jag jobbar ombord.. /ziqane Bra sås reder sig själv... Edited by - ziqane on 03 October 2002 20:47:07 |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Senior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
X2:an å X40 kan ju slänga sig i väggen, hårt! |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som vill ta över??? | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-03-09 20:30 |
Finns det någon kunnig som kan ge tips. | bjrn | Allmänt om tågsimulatorer | 2 | 2004-03-04 17:38 |
Någon som har tips om någon ratt?? | prymikom | Off-topic | 1 | 2003-12-22 19:58 |
Har C20 front, kan någon bygga? | DJ Clinton | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 11 | 2003-07-31 12:05 |
Någon som diggar bilspel? | GT | Off-topic | 5 | 2003-01-06 19:49 |