![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
När jag försöker öppna paintshed får jag felmeddelandet NO LANGUAGE WAS SPECIFIED. USE-LANG=US Vet någon var man kan fixa språket?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
avinstallerar och installerar om... brukar vara det lättaste... version? <2004, 2004, 2006?
Partition:\Sökväg\till\Trainz Paint Shed i den mappen borde du ha typ massa filer som heter "Trainz Paint Shed_XX.lang" där XX är 2 bokstavskombination som symboliserar ett land, jag har 11 sådana filer...
/Leoj Jaudidamdamdubidamdam Senast redigerad av leoj den 2006-07-22 klockan 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Lustigt att det här är på tapeten nu.
Har själv precis provat att komma åt paint shed i TRS2006 efter uppdateringen. Får samma meddelande som Arvid i TRS2006. Provade att öppna i TRS2004 istället. Där får jag meddelandet. Run-time error '48': Error in loading DLL Kan ominstallationen och uppdateringen av TRS2006 ha påverkat Paint shed även för TRS2004?
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej!
Jag har löst problemet... Ladda bara ner dessa filer så fixar det sig med felmeddelandet. Fråga om ni inte förstår. Det handlade om att LANG- filerna (Language) saknades för er. ![]() LANG- filer Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-02-27 klockan 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
![]()
Var ligger paint shed mappen någonstans?
Jag hittar själva programet i mapen bin. Så jag lade filerna i denna mapp. Men när jag försöker få igång paint shed så får jag fortfarande upp samma ruta där det står "No Language was specified. Use -lang=US". |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag har fortfarande samma problem. Ingen som vet hur jag ska göra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag har fortfarande samma problem. Ingen som vet hur jag ska göra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
C:Program\Auran\Trainz Paint Shed\ Såvida du inte har installerat TRS på något annat ställe. Förstår inte vad du menar med att du hittar programmet i mappen "Bin". Jag har inte ens någon "Bin" mapp, till Paint Shed. Då la du filerna i fel mapp, och därav felmeddelandet. Så lägg dem i Paint Shed mappen! (inte i någon under mapp) Visar en bild, så får du se hur det ska se ut. Verkar som du saknar filen LANG US. Den finns bland alla andra filerna i mitt inlägg lite längre upp. Lägg in alla språkfiler som du får med, för säkerhets skull. |
|
![]() |
![]() |