![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej!
Jag söker Pressbyrån till TRS 06. Jag vet att den finns på SV. tåg skivorna men det verkar inte fungera att ladda ner det på BB, och har inte tillgång till DLS, så det vore snällt om någon la upp en fil här. Jag behöver den för att jag bygger just nu Ronneby station, där Pressbyrån finns med. Tack på förhand. ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-03-28 klockan 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Gul stoppbock finns på ST-skivorna. Pressbyron vill jag minnas att bengan uppdaterade till trs2006 för inte så länge sedan. Kolla downloads-delen
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Nja, han uppdaterade papperskorgen. www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=21805&highlight=Uppdatering+till+ Pressbyr%E5n
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej, jeg har stadig originalmodellen (i 3ds max format) af Pressbyrån liggende på min harddisk. Hvis en af jer vil opdatere den eller andre af de ting, jeg har lavet til ældre versioner af Trainz, så vil jeg gerne sende originalmodellerne til jer.
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Bra! Har du lust att lägga upp den?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jeg har lige siddet og rodet med den i TRS2009, og har fået den til at virke, så her er .cdp filen. Håber også, at den virker i 2006, men er ikke sikker.
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Tack så mycket!
![]() |
![]() |
![]() |