![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
FINNS DET NGN STOCKHOLMS RUTT?
|
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Japp Sweden1 är lite stockholm
//John ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Som inte är klar ännu och som inte liknar verkligheten heller. Bakgrunden är följande, 'hur skulle det kunna se ut om det bodde 7 miljoner människor i Stockholmsområdet?'
http://w1.243.telia.com/~u24314692/Sweden1_1.htm Notera att det endast är en Beta1-version. Först och främst så kommer jag att göra spår (som är klart) och signaler och när allt det är klart så kommer man att få utveckla omgivningen. Det vitkigaste för mig, som lokförare, är att signalerna medger mycket trafik samtidigt som det skall vara så verklighetstroget som möjligt. Däremot kan inte signalerna vara 100% verklighetstrogna eftersom det inte finns någon ATC på tågen och utan aktiverad ATC i verkligheten så är det sth 80 som gäller.... Beta 2 börjar bli klar och kommer ut om kanske 7 dagar (detta beroende på att jag jobbar). /Pursche ![]() Vd på VBK-Tåg och Högste ansvarige på Svenska Virtuella Tågledningen |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
ok tack
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som har tips om någon ratt?? | prymikom | Off-topic | 1 | 2003-12-22 20:58 |
Besök från Auran i Sthlm - Söndag 10 augusti! | Rc1166 | Trainz - Allmänt om Trainz | 45 | 2003-08-10 09:38 |
Någon som diggar bilspel? | GT | Off-topic | 5 | 2003-01-06 20:49 |
Sthlm..Kommer mä Tk i förar hytten ti Sthlm | DJTimboy | Off-topic | 13 | 2002-08-29 20:10 |
Någon som är intresserad av att köpa Trainz? | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-03-20 08:48 |