![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Kan väl också påpeka att man inte nödvändigtvis behöver strypa gasen hel före sättningen. På längre banor kan man ha lite gas på hela vägen ner och inte slå ifrån fören man här helt nere.
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
![]()
Säg inte att det är Daniel från AIG här!??
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Ja, mycket träning... När jag började med FS98 körde jag bara med piltanegenterna. Uppgraderade senare till FS2002 och körde den ett bra tag utan joystick. Fick sedan en av min pappa och numera är det inte en chans att jag klarar att flyga alls utan den...
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2009
|
![]()
Hahah
![]() Försökte ge mig in på en Boeing men när det var dags för landning i Seattle kom jag allt för fel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Nu kan jag både flyga upp och landa ... jag fick nämligen en joystick idag ! Logitech Extreme3dpro (x30) den värkar bra ... bilder kommer imorgon eller ikväll när jag flyger lite ....
![]()
Simon Senast redigerad av simhag8 den 2009-04-13 klockan 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Att flyga - och landa - ett flygplan kräver erfarenhet och kunskap. Bara att öva! ![]() Ett tips är att du lär dig allt genom FS's inbyggda flygskola. Där får du lära dig allt från grunderna om varför plan flyger, hur FS funkar till att landa en Boeing 737 med autopilot i total dimma...! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
Jag tar och visar en bild till. PMDG:s 737-800 står uppställd på banan i på Helsingors Vaanta. Cleared for take-off!
![]() ![]() PS: Alla knappar funkar!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 15:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |