|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-05-03, 15:26 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
Community-RC
Tjenare
Finns det någon som har lite screens att dela med sig av. Är hypersugen på att se CW-RC in action För det är väl klart? (länge sen jag va här....) |
|
2009-05-03, 15:46 | #2 |
Tidigare Traindriver94
|
RC'n finns inte till KRS än (av nån anledning).. Men här är från TRS
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....postcount=1808
2009-05-03, 16:08 | #3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Är väl för att det är svårt första gången man ska importera ett lok. Men nu, har det gått flera månader, så man tycker att det snart vore klart. Men loket kommer väl se ungefär lika ut i KRS, förutom tex strålkastarna som simuleras annorlunda.
2009-05-03, 19:56 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
ok, tackar för info.
såg bilderna från TRS, ser ju riktigt bra ut. Kan tänka mig ännu bättre i KRS. Verkar ju som sagt onödigt svårt att få in lok i spelet. Detta va ju en av de bättre grejerna vill jag minnas, som det lobbades för innan KRS releasen. Sket sig Är loket värt sina pengar då? |