![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Hej!
Nu laddar jag upp min museijärnväg Åksbynsbanans Järnväg som jag byggt. Man behöver matrial från DLS, STW, svenska tåg skivorna och graven till ångloken har jag glömt vat r jag laddade ner så jag laddar upp den. Komentera gärna ![]() Och bilder kommer.
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Här kommer bilder
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Fint. ska ladda ner den imorgon
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Hej.
Mycket härlig bana du har byggt. behövde bara ladda ner en enda kuid. pool heter den. Dock så fick jag felmeddelande på två kuids. Den ena är "whistle sign old right"<kuid2:73394:25083:1> Dock har jag läst något om att det inte skulle vara några problem med att det fattas en kuid på den (vet inte om jag har rätt där) Och den andra är denna <kuid:70049:10001> Vilket jag inte hittar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tack för att ni laddat ner banan
![]() Den första wistle sing old right är här wistlesingold.cdp Och den andra hittar jag inte i CMP men det kan vara graven till ångloken som ni MÅSTE Ladda ner. Som jag ladda upp i fösta inlägget.
/ MVH Elias Senast redigerad av trainz_bonden den 2009-05-11 klockan 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Laddade ner allt som du la upp, och graven gav inga fel så kan inte vara den men men det funkar nu ialafall
|
![]() |
![]() |