![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
/Daniel Senast redigerad av Daniel den 2009-06-09 klockan 03:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Du har dukat upp för en argumentation som kan leda till onödigt tjafs genom att du påstår att jag utger mig själv för att vara moderator. Att vara moderator eller inte har liksom ingen som helst betydelse i denna diskusion så jag förstår inte varför du hävde ut dig det? Vart ville du komma med det? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jag tyckte att du agerade forumpolis när du sa åt att man inte skulle skriva i gamla trådar. Det är sånt som vi har moderatorer till.
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
De flesta trådarna blir låsta efter några år, och det finns nästan inga bilder kvar om man kollar i sidorna längst bak i nån kategori, Fredrik rensar väl då o då...
Sparkfot:Varför kan inte trådar rivas upp och sen dö ut?
![]() |
#21 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Många gamla trådar är ju intressanta att läsa. Man behöver inte svara på gamla trådar, tycker jag.
![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-06-09 klockan 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Man tycker olika, men jag tycker att man kan svara i gammla trådar, det gör väl inte så mycket? Och sedan låta den "dö ut".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
För att det känns onödigt att riva upp en tråd som ändå skulle dö ut efter svaret kommit kanske..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Tidigare Ugglan_1
|
![]()
Det är bara kul/intressant och se en äldre bild som man inte sett på ett tag
![]() Men om det nu är så farligt och riva upp en äldre tråd, varför inte förbjuda reprisbilder? Det är samma sak isåfall bara det att man använder en befintlig tråd ![]() Tänker inte fortsätta diskussionen, jag har sagt min mening och står för det ![]()
![]() |
#25 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Det känns som att ni gör en höna av en fjäder.
Om ni känner att det är något som flera kan ha nytta av så posta i en tråd, är det något du själv har intresse av att få veta men inte tror andra är speciellt intresserade, så kan du ju skicka ett pm med en länk till tråden/inlägget. Måste man införa regler om det ska få postas i gamla trådar eller inte, vore det inte enklare att bara köra på lite sunt förnuft och stör man sig på att det då och då kommer upp en gammal tråd så kan man ju väldigt enkelt gå vidare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Vilket ilandsproblem vi har här, man kan ju inte direkt säga att det är jätteofta gamla trådar rivs upp men när det väl händer är det väl inget att klaga på? För det verkar just nu som bara Sparkfot stör sig på att jag rev upp tråden.
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]() Citat:
Vad i tråduppdragandet är det som du stör dig på? Om det är så jobbigt kan du väl bara hoppa över att läsa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |