![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Varje gång jag försöker markera någon text, exempelvis ett KUID nummer, så går inte det. Utan det öppnas en sida med Auran shop istället.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Är det bara jag här som använder Trainz Download Station?
Varje gång jag försöker markera någon exempelvis KUID numret så bildas det bara en liten figur med en pil i vid muspekaren och istället så öppnas Auran shop sidan. Ingen annan sida beter sig såhär. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Är det hos den här sidan, du menar.
När du skriver Trainz Download Station. Om så är fallet, så har inte jag märkt av något. http://www.auran.com/TRS2004/DLS.php
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag har ett annat problem, och det är att när jag skriver in en söktext i sökrutan så bildas en "hand" och sedan någon röd varningsikon på musen. Blir det inte så för er andra? Konstigt tycker jag i så fall, hoppas verkligen att det löser sig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
![]() Menar du att det inte går att markera text på sidan genom att hålla ner vänstra musknappen och dra över texten för att kopiera något? I så fall så fungerar det inte för mig heller. Troligtvis så är den funktionen spärrad på DLS. Men Auran's shop kommer aldrig upp för mig. mvh .... Mats
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ja Bengan det är den sidan. Så sent som bara häromdagen kunde jag markera text och kopiera den men sedan i förgår går det inte. Jag tycker det är rätt så besvärande. Jag aktiverade en ny FCT dagen innan.
När jag har Trainz Download Station sidan uppe och trycker på vänster musknapp så blir pilen en hand och så fort som jag rör musen blir det ett annat tecken som jag beskriver så här, under den vanliga muspilen blir det en vitgråaktig rektangel med en svart ruta eller något i mitten. Till höger under denna, en bit överlappande, blir det en vit kvadrat med en svart pil som pekar uppåt till höger. Om jag från Download Station öppnar någon utav delsidorna exempelvis locos så kvarstår problemet men om jag går vidare till Download Page så blir det normalt igen. Det går att markera och kopiera text. Så MatsH nu. Jag tror också att sidan är spärrad men varför skulle Auran göra så. Eller har de gjort något fel? Senast redigerad av CGD den 2009-06-20 klockan 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag kan ha fel men jag har råkat på detta på andra ställen tidigare. Hälsar Bengt
![]() |
![]() |
#8 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() EDIT: Nu verkar det med söknigen ha fixat sig, men inte det med att markera text, tyvärr. Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-06-20 klockan 11:35. Anledning: Sökningsfunktionen har nog fixat sig nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Får fråga Auran.
|
![]() |