![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hei har nå prøvd ruten litt og den ser meget bga ut.
Her er et bilde fra Newark P.S. har ingen problemer med Edit & Tools.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 Senast redigerad av jkriste2 den 2009-06-23 klockan 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2009
|
![]()
Hej!
Har hittat felet så nu fungerar MSTS igen, det var en fil som kommit fel. Hälsar Anders ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Har fått igång rutten men när jag försöker göra en aktivitet så funkar det inte. När jag lägger in -runeditor efter launch.exe" så kommer det upp att filnamnet inte är korrekt. Någon som har ett tips för att det ska funka? Hälsar Anders ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
det ska stå x:\xxxx\xxxxx\launcher.exe -runeditor byt xxx mot din mapp där msts ligger
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Eller för att förtydliga, där PRR-ruttens mini-installation ligger.
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Rutten ligger utanför msts men under c:\program. När jag öppnar genvägen till launcher så står det under mål "c:\program\Train simulator PRR\launcher.exe" .Försöker jag lägga till -runeditor så kommer det upp att det angivna namnet "c:\program\Train simulator PRR\launcher.exe"-runeditor är ogiltigt.Kontrollera att sökväg och filnamn är korrekta.Något tips? Hälsar Anders ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Har du kollat att ruttens sökväg inte ligger i typ "program files" och inte program? Jag har grubblat mig galen med flera danska add-ons bara för att de har installerat i en dansk sökväg...
![]()