![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#331 |
Medlem
|
![]()
Stockholms kanske dummaste lastplats...
![]() ![]() Notera att speglarna inte får plats, fick fälla in den ena och titta ut genom fönstret istället. ![]() Innanför porten fick man backa 20-30m i en smal korridor (här fick faktiskt speglarna plats!) ![]() Inte kunde dom fixa en riktig lastbrygga heller så man fick försöka ställa sig lite snett och få in liften lite i deras hål i väggen... ![]() En vanlig dag på jobbet... ![]()
![]() |
#332 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Oj j****r vad trångt, det var byggt på den tiden när man fortfarande hade häst och vagn va !?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Medlem
|
![]()
Idiotiskt! Man kan ju undra vad arkitekten hade i tanken när man ritade byggnaden. Skulle man lossa pizzabud på vespor, eller?
![]() ![]() ![]() Sjukt, men man kan fanimej inte stressa in förare där i alla fall. Då hade jag flippat ur helt och hållet och istället lossat allt utanför huset.
![]() |
![]() |
#334 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tycker jag känner igen mig, var är det? Har om inte annat kört/backat in på flera liknande lossningsplatser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Medlem
|
![]()
CK Björkhagen.
![]() |
#336 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Det där hade man ju väntat sig av något extremt centralt, där det helt enkelt är dåligt med plats för ett seriöst varuintag. Men Björkhagen...? Är inte det en vanlig söderförort?
![]() Något liknande finner du förmodligen inte i hela det här landskapet.
![]() |
#337 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Mja Björkhagen är större än vad man tror faktiskt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Exilskånsk lokförare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Letar efter en mindre bil med AC runt 15 000:- till flickvännen, men det är lögn i h**vete att hitta.......suck!
![]() |
#340 |
Medlem
|
![]()
Det borde ju faktiskt finnas någon med AC. 15000 kr ska du kunna få en bil med AC, iaf från 80-talet.
![]() |
![]() |
#341 | |
Exilskånsk lokförare
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#342 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Egentligen skulle hon ju satsa upp mot en rätt mycket större bil, i storleken kombi. Varför vill hon ha en mindre bil med två stora hundar..? Vi har en hund, en Golden Retriever, och vi hade haft svårt att få med hunden om det inte varit för att vi hela tiden haft en minibuss...
![]() |
![]() |
#343 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Ibland är man rätt glad att familjehunden är en dvärgschnauzer. Otroligt praktiskt!
![]() ![]()
![]() |
#344 |
Tidigare ssg
|
![]()
Kika på en Ford Focus kombi tex. Finns från 15k och uppåt. Visserligen långmilare men ändå, många har AC.
![]() |
#345 | |
Exilskånsk lokförare
|
![]() Citat:
![]() |