![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#361 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Våld, vilja, vaselin!
![]()
![]() |
#362 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
![]() |
#364 |
Medlem
|
![]()
Woho, andra rasade kylaggregatet på bara någon vecka!
![]() ![]() Genom att följa spåren kan man konstatera att det började ungefär halvvägs på den 75m långa sträckan mellan lastbryggan till uppställningsplatsen där jag skulle parkera. ![]()
![]() |
#365 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Heja Hultsteins!
![]() Själv håller jag mig till Thermo King, eller i värsta nödfall Carrier.... ![]()
![]() |
#366 |
Medlem
|
![]()
Hemulen: Vad fasen gör du med kylagregaten egentligen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Man behöver inte göra så mycket när aggregatet heter Hultsteins...
![]()
![]() |
#368 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
![]() |
#370 |
Medlem
|
![]()
Det första rasade pga designfel då matarledningen och returledningen till smörjpumpen sitter för nära varandra och gnids sönder för att till slut spricka och tömma systemet på olja.
Den här gången vet jag inte då det bara smällde till och sen var all olja ute på gårdsplanen (Behöver jag säga att det var kul att se kollegorna halka runt hela dagen? ![]()
![]() |
#371 |
Medlem
|
![]()
Verkar som att du haft en händelserik dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag satte mig i en lerpöl, som tydligen kallas för Båstad idag. Varför just i Båstad? Varför?
![]()
![]() |
#373 |
Medlem
|
![]()
Köpte hem surströmming ikväll. Resultatet är att det smakar och luktar lika illa som folk säger. Bläää!
![]()
![]() |
![]() |
#374 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Medlem
|
![]()
Precis! Jag har ju hört så mycket om det, att det ska smaka skit. Och visst stämmer det, men man måste ju alltid prova. Nu vet jag iaf att det aldrig mer blir något i surströmmingsväg!
![]()
![]() |