![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Såg väldigt bra ut på videon ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Jag tackar ja.....jaja Just nu så har jag kvar sträckan Härlanda-Östra sjukhuset och Gamlestadstorget -Bergsjön. Sen är äntligen GBG CITY Vol:3 Klar.
![]() Men just nu så har jag pausat bygget denna veckan men Banan är helt klar senast isluten av AUG. början av SEPTember. PS; Obejekten och föremålen är även från Modula city. PS igen: Jag har inte kunnat ordna några bilder just nu men snart ligger en ny videoklipp på youtube där man får se de nya och adressen kommer när jag lagt ut klippet. ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag har nu förnyat GBG City med Vol:3.3 Dvs. mer Svenska förmål. Pressbyrån,Köpcenter,"Nordstan", vägmärken och Svenska växelsignaler för spårvagnarna i GBG. Har kommer lite bilder på min uppdatering, och banan är inte klar än men snart.
![]() Det kommer fler bilder senare i veckan.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag håller fortfarande på att bygga GBG City men nu har jag "försvenskat" den genom att använda svenska Spårvagns signaler, svenska vägskyltar och lite svenska föremål och objekt till GBG City Vol:3.3 ,
![]() Vol:3.3 är alltså en uppdaterad, svenskare version och innehåller Göteborgs spårvägars likhet till M21 ![]() PS: Om du vill så klicka på denna länk om du har full koll på Trainz paint shed eller ngt liknade: Fråga om Göteborgs spårvagnar: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=24331
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2009-08-24 klockan 23:16. |
![]() |
![]() |