![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Tog en liten sväng med en Douglas DC-3 över Portland. Här straxt efter take-off från Pearson Field. Lätt editerad FS9.
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Vilket spel är det? Ruskigt grym Grafik!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Han skriver ju det
![]() Alltså Flightsim 09
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Måstee lära mig och läsa tur att skolan börjar snart
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Det är som sagt Fs2004 (Fs9). Notera att den är editerad i photoshop.
Här är orginalbilden: ![]() PS: Om man inte spelar Flightsimulator kan det inte vara lätt att veta vad FS9 betyder ![]()
-k- Senast redigerad av korvtiger den 2009-08-20 klockan 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]() Citat:
Liksom jag får sådana suddiga bilder. Använder ATI RAEDON HD4650. Jag har satt grafiken (textures) i fs9 på det högsta men ändå. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Testa att gå in på settings>display>hardware och i rutan Avalible screen resulutions ska du välja 1280x1024x32 (eller det högsta som finns, men den sista ska vara 32.) Detta kan göra att huvudmenyn blir liten, men du får mycket bättre grafik när du flyger. Kryssa också i anti-aliasing som gör att linjerna inte blir så hackiga. Ditt grafikkort kommer du att klara dig fint med.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 15:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |