![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Har letat men inte hittat. Vet någon om denna vagn finns till Trainz? Vore kul att köra stål på dessa.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Har sökt själv med ljus och lykta efter dessa vagnar (för att kunna köra stålpendeln ex.vis) men inte hittat exakt likadana. Finns däremot några fina varianter på denna sida http://www.spaintrainzrutas.com/cargas.html, dock avsedda för stålrullar, inte ämnen tyvärr.
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Synd att jag är totalt världelös på 3D annars kunde man kanske fixa själv. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Övning ger färdighet
![]() Den som inte försöker kommer aldrig att lyckas ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
STW-member
|
![]()
som med så mycket annat har jag en sådan vagn påbörjad men som nog aldrig kommer bli färdig. Däremot har jag ca 200 foton jag tagit på vagnen (samt underredesbilder tagna på urspårade vagnarna i Aspeå) inkl ritning jag hittat på AAE's hemsida om någon gör ett försök.
/Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Finns det förressten vagnar med inbyggda bromsljud, så man slipper stanna utan ett ljud med 2000 ton? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Har också själv funderat över den där vagnen, men jag vet inte själv om jag är tillräckligt pålitlig för att ge mig in på att göra en då självdisciplinen på sistone varit hel usel. Har ju precis som många andra problem med att göra klart saker
![]()
![]() |
#9 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Have no fear Marcus is here!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |