![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Hej!
Jag ha problem med copy & past å då är det när man har kopierat det man vill ha och sen klistra in det där man vill ha det så följer det enbart med "färgen" på marken och höjden, (se bilderna.) Det jag vill ha med är objekten. Det blir inte alltid så här men när det väl har börjat hända så håller det sej kvar väldigt länge och det hjälper inte att starta om spelet. Någon som har en lösning på problemet? Bild1. Detta kopiera jag Bild2. Detta blir resultatet när jag klistra in det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Du har de tre knapparna längst ner. Har du prövat dem? De ger olika kopieringsfunktioner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ja alla dom är i klickade.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Du kan ju testa att "släcka" knapparna för texturer och markhöjd om det bara är objekten du vill kopiera.
Ingen riktig lösning men det kanske funkar bättre iallafall. Annars måste jag säga att knapparna som är aktiverade/tända syns riktigt dåligt, ibland får man nästan dubbelkolla att man verkligen har tryckt på en knapp.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag är 100% på att dom är i kryssade och att bara ha obejcts fungera inte.
Det är alla 3 jag vill ha kopierade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej!
1.se till att den är 1 markerad 2.tryck sen på numer 2 och sen makera det du vill copiera 3.tryck sen på knappen p och sen flytta till den plats där du vill ha det 4.sen tryck på musens vänstra knapp Senast redigerad av gubben50 den 2012-11-08 klockan 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Har gjort precis som du sa Gubben50 men det fungera inte...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hej! märkligt testa och trycka på dom undre knapparna och se om det fungera
huset på den undre raden ska va makerad Senast redigerad av gubben50 den 2009-06-16 klockan 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Har testat och det fungerade tyvärr inte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
I fall någon mer skulle råka ut för detta har jag nu hittat lösningen.
Det som jag gjorde som va fel va att jag kopierade på en höjd och det gick tydligen inte men när jag gör det på 0 meter höjd går det bra. |
![]() |
![]() |