![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
okej tack!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Hej! när jag startar banan kommer det Error i spelet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej ,de va ju synd men jag vet inte varför?? Men du kan ju alltid prova att ladda ner Öresundsbron på CMP som heter beringstraat bridge . Om det inte är det vet jag inte, för mig så kan de bli"Cp:t") ibland, vägar och broar flyttar sig så ex vägbanan är på spåren, me de händer sällan.
komihåg att du även ska ha föremålen från Protrainz ( dom som gör T-banan). Lycka till...
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Kan du visa hur man laddar ner Öresundsbron ska man söka eller hur menar du? Menar du content manager?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
CMP bytyder Content Manger Plus ( för TR 2006) och Content Manger för de andra TRainz versionerna.
Du öppnar CM/CMP söker i rutan där det står : Name och sedan skriver du: beringstraat bridge , om du inte får ngt träff så kan du ta bort en bokstav itaget, sen borde det funka. Så laddar du ner även andra föremål till ditt Trainz.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
skulle du kunna lägga ut den här på forumet?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Du kan ju även prova på DLS (Aurans trainz Downloadstation) sök på samma där , där e hela " Världens TRainz objekt sammlade där borde du hitta den. Om inte så lägger jag ut den har, men jag kan inte gÔ de idag, har inte min dator just nu. Men mon.