![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Vet inte om jag hittade rätt nu men tänkte bara berätta och passa på att fråga lite....!
Är en "gubbe" 40+ och sprang av en slump på "Trainz Sim 2009" för att ha något nytt att "leka" med som frun säger.. ![]() Ganska snart upptäckte jag dock att detta med att bygga från början i surveyor minsann inte var någon lek. efter ett par dagars(nätter) pillande och pulande så har jag samlat på mig lite frågor till er proffs: Hittade IKEA Industry 2 men får inte godset på vagn, fel vagntyp eller måste det dit en kran eller lastfordon? Söker manualer eller hjälp med alla dessa möjligheter i Surveyor då jag inte har någon erfarenhet av detta med tåg simulator innan...! manualen som följer med hjälper mig inte så mycket då jag inte vet vad jag söker efter...;-) Vill nog ha hjälp med att komma igång "bara"... Tar tacksamt emot tips&knep om...ja..allt med byggande! Mvh "Tippe" Senast redigerad av Tippe den 2009-10-01 klockan 03:13. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]()
Hej!
Vad kul att du hittade till denna underbara "lek". Kan sj inte hjälpa dig så mycket sj då jag inte e någon bra byggare sj. Föredrar att köra! Men vi har några riktigt duktiga byggare här på forumet som jag vet kan ge dig miljontals med tips & trix. Ett tips är att kolla in Screenshot tråden i Auran avdelningen! Hoppas du kommer att komma igång och att vi ska få se många fina bilder på dina kommande byggen i framtiden Mvh
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Välkommen till forummet!
Jag tänkte passa på att du kunde pröva MSTS också. Finns att få tag på här.. http://www.prisjakt.nu/bok.php?p=763082 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Det du länkar till Totte, är ju en bok, inte MSTS.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ja, du har rätt
![]()
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
MSTS finns inte på så många ställen nu.. Här finns det för 100kr inkl frakt..
http://www.spelbutiken.se/catalog/pr...S=g09mk4h4.n9o
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Kan varmt rekommendera MSTS. Enligt mig, den bästa simulatorn om man vill fokusera på körningen med riktiga hytter m.m.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag kan bara hålla med! Ska man köra är MSTS lungt den bästa simulatorn, eftersom det finns mest fordon och banor till den. Att bygga är däremot ganska så knepigt...
![]()
![]() |
#9 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Hittade MSTS på www.aerosoft.de
![]() |
![]() |
![]() |