![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
LokKalle här. Ni som haft problem med engine config till Kunglig post kan prova med denna cdp pack. De flesta sp. vagnar jag gort går på en av y7-seriens vagnar ( UDFo15 ). Den har kuid 78090-51004. Har inte varit på forumet på ett tag så jag minns inte om det var fler vagnar som inte fungerade. Tala om vilka i så fall så fixar vi det. Eller så kan ni själva byta kuid på dem till som ovan kuid 78090-51004. Satt en stund och laddade hem lite nya och mycket fina grejor som ni skapat och vill passa på att tacka för detta och är glad för att Trainz tycks fortsatt vara populärt. Hör av er om Kunglig Post syns på spåren. LokKalle
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
jag hadde den sen tidigare visade det sig. hursomhelst, den saknar en viktig kuid tydligen, eftersom att den funkar inte i mitt ts09.
kuiden är: kuid:78090:51200 vet du var jag kan få tag i denna? ![]() vill ha den fungerande i trainz, eftersom att det är ju en vagn till din fina Z4p och den är väl 891mm spårvidd? Tittade på bilden i 3d-design och den var ju helt grym ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej
Ta bort allt vad den gamla versonen av kunglig post innehåller i ditt Trainz om du inte gort detta (annars så krockar den nya kanske med den gamla). Ladda sedan hem den nya SDP filen som finns här på download och installera den istället.. Det borde gå om du gör så. Du kan ju höra av dig sedan. LokKalle
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
jag laddade ner filen, men när den skulle installeras så protesterade den att jag redan hadde den. tyvärr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Se där ja! Det gäller att se allt i Trainz. Hoppas att du skall få roligt med den nu.
LokKalle
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Det kommer nog jag att få med en sådan fin vagn!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Kul Kul.
Håller på att städa i allat trainz och försöka bringa lite ordning på det som blivit till. Hittade en del vagnar till smalspår. Minns inte vilka de var som jag givit ut. Ger dem nya kuider i configarna så att alla skall fungera säkert. Får se om det blir färdigt. Städning är det värsta jag vet. Fast det är väll nödvändigt då och då. Kalle