![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Medlem
|
![]()
He allt flyter på för mig och krlle ...
jag har nog jobbat minst på rutten ![]()
![]() |
#47 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Vad bra det låter!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Medlem
|
![]()
hur går det med det?? Några fler bilder??
själv så har jag trs2009 som jag försöker fixa rutten från Bergsjön till iaf stan nu är alla mina hållplatser länkande med varann och snabbspåret ganska snabb lol, har inte gjort Rymdtorget Spårvagn och sista hållplatsen. Aprilg.-ALLHELLGONNA . "Teleskopsg.-Galileisg.-Januarig.-ALLHELLGONNA -Kortedala-Runstavsg-Nymåneg.-(glömde bevärings-.-)-Kviberg-Bellevue-SKF-Gamlestadst.**Snabbspåret*- Linje3,1hållplatser till Redbergspl. Ejdergatan-Redbergspl.-Olskrogen*-Svingeln,(med vagnhallen)-Ullevi södra,norra,scandinavium,Korsvägen 3 hållp.;Chalmerstunneln. -*Snabbspåret entré2*- Centralstationen (kopplad från efter ullevi)-Brunsparken-Domkyrkan (alla de brunsparkens hållplatser (även Nordstan A,B) mot hissingen; alla brunsparkens hållplatser, alla centralstationens hållplatser, har inte alla tågspår än men håller på att bygga, och via snabbspåret oxå. Kommer kanske att lägga ut bilder på rutten sen, problemet är att jag inte har spårvagnarna så jag använder GT5 tram som sitter fast i mitten med en Tram Silver så det blir som en M32 eller något sånt. Klar: Troligenvis November 2009 iaf till Saltholmen. Annars Klar: 2010 Februari för TRS2004,2006,2009Beta och 2009. Releasar den senare eller kanske aldrigt, får se hur det går.
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2009-06-24 klockan 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem
|
![]()
Ser kanske lite krångligt ut men orkar inte skriva om den XD
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2009-06-24 klockan 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Jag kanske kan bygga en m28/m29, m32 och m31 om jag har lust.
Jag har även byggt hållplatsen till Wavrinskys Plats som kanske kommer ut snart. Kanske, inte faställt.
![]() |
#51 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Jag e så jävla pedantisk så fort jag gör ett fel så skrotar jag skiten.
bla bla ![]()
![]() |
#53 |
Medlem
|
![]()
Lite bilder kommer snart ...
håller nu på med majorna PGA Semsester
![]() |
#54 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Hur går det? Bygger ni fortfarande? Får man inte se några bilder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Medlem
|
![]()
Tänker lägga ner denna rutt, marcus bana är så himla snygg, ingen ide att fortsätta
![]() |
#57 |
Medlem
|
![]()
VEM tycker jag ska fortsätta annars börjar jag på allvar nu
![]() |
#58 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Vore kul om du fortsätter!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Medlem
|
![]()
mm tror jag fprtsätter men rutten är borta får börja om från början men jag vet inte ens hur det ser ut !!!