![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Tänkte köpa nya hörlurar. Någon som har något tips? Priset ska väl helst ligga runt 400-800
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
hmm till datorn eller mobilen eller till vad egentligen ?
Om det är till datorn så kan jag tipsa dig om http://cdon.se/hemelektronik/creativ...headset-748885 Mycket prisvärda hörlurar som jag själv använder både för spel och för att lyssna på musik, ljudkvalitén är av högsta klass samt att dom är mycket bekväma att ha på sig! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Namn: AKG K530 Fördelar: + Ljudet i förhållande till priset + Stör inte omgivningen med musik trots att man har hög volym på Nackdelar: - Något plastiga Pris: ~600kr och uppåt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tack för tipsen! Ska genast kolla upp dom.
Jag tänkte ha lurarna till datorn och mp3'n. Även till förstärkaren när jag spelar gitarr på kvällen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
En budgetvariant är Koss, väldigt mycket ljud för lite pengar. Kanske mera lämplig till mp3-spelare än dator.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag hade ett par Koss men dom gick sönder. Därför ska jag nu köpa nya. Andra gången ett par Koss-hörlurar går sönder för mig. Behövs bara att det blir en spricka i plasten och sen är dom sönder. Har kompisar som också är missnöjda med kvalitén på dom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |