![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Jag behöver gsc.exe för TRS2006, för att testa (compilera) skript till TRS2006. Jag har inte TRS2006 installerad på min dator där jag bor just nu (norra Norge, uppe vid norra ishavet), och original CD:n ligger hemma i Sverige.
Om någon av er kunde skicka denna fil till mig, via mail, så skulle det vara en god gärning. Filen finns normalt i mappen C:\Program\Auran\TRS2006\Bin Tack till den hjälpsamme!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Jag behöver inte längre gsc.exe för TRS2006.
Beslutade idag att endast testa mina objekt/skript i TRS2004 och TS2009.
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Ett sunt beslut, TRS 2006 var och förblir en misslyckad parentes bland Aurans alla editioner!