![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
vet inte just nu men min pappa har problem med servern som den ligger på så ledsen men det kommer nog ta tid.
![]() ps du kan regristera dej på sidan det tar bara 2 dagar på grund av att du måste vänta på meljet det finns engelsk över sättning på sidan om jag minns rätt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av tågfreak 96 den 2009-11-02 klockan 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Tog mig ca 40 sekunder att regga mig... valde sidan på engelska... fick mejlet direkt och klicka på länken så kommer du till ptram... fastän det stod på polska.
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
jag menar jo själva banan dä man kör banan ..
jag tyckte den verka kul |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
DÅ FÅR DU MEJLA HAN I YOUTUBE, SOM JAG SKREV FÖR NÅGRA DAGAR SEDAN.
gå tillbaka till videon, adda honom, skicka mejl, skriv på engelska mm. det måste man själv kunna fixa. Sen betalningar mm. har vi INGET med att göra, det får ni på något sätt göra upp om, om han inte ger ut den gratis.
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2009-11-02 klockan 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Det värsta jag vet just nu är att ptram respekterar inte min nya mejladdress. Blir ganska sura på dem, för att den är lika bra som den jag har här.
![]() ![]()
![]() |
#21 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
skulle jag kunna få hjälp med att lägga ut tåget
![]() ![]() har det klart nu kommer upp om någon timme
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
okey jag se framot kunn ladda hem den när tro den kan ladd upp den du jo mail den till mig om du vill
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
här är filen http://www.ptram.eu/download.php?page=pobierz&id=204 filen vekrar inte att funka konstigt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av tågfreak 96 den 2009-11-08 klockan 17:52. |
![]() |
![]() |