![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#556 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Här är några ryska bilder: Ett expresståg mot Moskva passerar en mindre station i skogen. Notera kontaktledningen & stolparna, nästan så att man inte tror att det är MSTS! Jag har sett liknande italienska saker, men det här är ännu bättre! Tänkt om man kunde få svenska kontaktledningar i den kvaliten...
![]() 1: En hyttbild från loket CHS4. 2: En bild från förstaklassvagnen. 3: En bild på hela härligheten utifrå.
![]() |
#557 |
Medlem
|
![]()
Hei fine bilder. Hva heter ruten og toget?
![]() ![]()
![]() |
#558 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Rutten heter Moskva - Kiev och är dessvärre en beta. Eftersom den är gjord i ryssland används kyrilliska bokstäver i alla namn mm. Jag var tvungen att redigera några filer för att få den att fungera, och alla stationsnamnen är dessvärre förstörda. Jag hoppas verkligen att det är åtgärdat i en framtida version. Iaf, så kan du hämta rutten här: http://www.zdsim.kiev.ua/msts/5/
Den kräver också ett speciellt spårpaket, som dessvärre skriver över en del filer, vilket gör att andra rutter inte fungerar. Därför måste man installera denna rutt som en mini-installation av MSTS. Tågen finns på http://trainsim.ru/download/. Tryck på Union Jack uppe till höger för att få den på engelska. På denna sida finns massor med snygga lok och vagnar, plus en hel del andra ryska grejjor. Det mesta är väldigt välgjort! ![]()
![]() |
#559 |
Medlem
|
![]()
Hei takk for svaret. Jeg har veldig sans for Rusiske tog.
Mvh Arve ![]() Senast redigerad av abjol den 2009-11-14 klockan 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Medlem
|
![]()
Fina screenshots Bönan!
![]()
![]() |
#561 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Här är en Z43a med Oms i Vänersborgsstation. |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Har du fått över Z43 från Blenderfil till MSTS? Hur gjorde du i så fall?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag gjorde ingenting. Jag hade detta lok sen 2sept. 2003. Loket var inpackad i rutten NEJ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Hej!
Jag körde lite spårvagn idag. Det här är en Tysk spårvägsrutt, det är ofta väldigt fint detaljerade. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Medlem
|
![]()
Snyggt!
![]() Kan du länka till sidan där du hämtade det? ![]()
![]() |
#566 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Hej! Här laddade jag ner den: http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...ht=6%2F12%2F15 (Länk till tråd i forumet) Dock verkar det som om hemsidan där man kan ladda ner den tillfälligt är nere. Rutten som jag visar bilder på heter KVB Linie 6/12/15, har även en till KVB Linie 5 (båda är mycket bra). Jag rekomenderar att du också använder FIS 2005-programet, då kan man köra KVB 6/12/15 med utrop, dock måste du både hämta hem programet FIS 2005 och "Ansagen"-paketet, men det är värt det, jag använder det och är nöjd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Medlem
|
![]()
Tack! Jo, sidan verkar nere... Ja, utropsprogrammet har jag hört talas om. Det verkar bra
![]()
![]() |
#568 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
En editerad bild av ett malmtåg som lämnar stationen en vintereftermiddag.
mvh .... Mats
![]() |
#569 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nämen titta! Mg stannar i Mellerud! |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
skulle ju postat mina bilder här, men de får bli en länk ![]() http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...641#post197641