![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
![]()
hej hej... ja har ett stort problem med TRS2006. spelet vill inte starta. jag kan komma till menyn där de står start och sånt... men när jag trycker på start så händer de ingen. jag kan inte köra MSTS heller. men jag ar spelat de förr på min data ( många gånger ) men nu vill inget tåg spel fungera.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hände samma sak för mig fast 2004, 2009 spelet, försökte fixa det men det slutade med en ominstallering...
Du kan alltid pröva med att starta spelen, ifall de inte startar upp, tryck på CTRL+ALT+DEL och sen välj processer, sedan välj den programmet asså Launcher.exe eller vad den nu heter och välj avsluta process, fungerar då och då.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
När det gäller trainz så bygger den om databasen.
Ända sättet att få köra är att vänta. Det kan ta upp till ett par timmar innan spelet laddat klart. Det bra är att det bara händer en gång. Så starta spelet tryck på startknappen och sedan låter du datorn så. Rör den inte! Sedan bör det funka som det ska.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
![]()
tack för svaren.. ska testa de!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |