![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
och förresten trollhättan banan som behöver xtrack för att fungera. tipsa mig hur man gör det och så har jag idag laddat ned mstsbin och Xtrack så nu är det problemet löst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Den behöver både Xtracks och Newroads för att fungera. Newroads ska installeras före Xtracks, annars blir det problem med T-section.dat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack för tipset då vet jag vad jag måste göra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag har laddat ner Trollhättan light för länge sen. Kanske jag försöker att installera och köra til jul när det blir lite tid över för sånt.
Jag hämtar xtracks och newroads. Det skrivs om ny tsection.dat, behöver jag hämta den också? MVH Olle M |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hur laddade du ner den. jag har försökt men har inte sett det för att mitt jag var tvungen att avinstallera msts
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det var ganska länge sen, Jag tror att jag hämtade rutten från banbyggarna.
MVH Olle M |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Nya tsection.dat ska nog inte behövas, efter som den nya tsection.dat inte fanns när den första delen byggdes.
Thn (+ tillhörande fordon) hämtas från Banbyggarna, ja. ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-12-05 klockan 16:04. |
![]() |
![]() |