![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Hur som helst så finns det ingen anledning till varför det inte skulle fungera på Home, då jag har sett folk spela äldre spel än MSTS på home, spel som inte ens stödjer XP, som jag redan sagt. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bäste Marcus Gustavsson
Just nu kör jag ÄKTA OEM 64 bitars vista Men snälla vän, det handla inte om vista, det hadlar om Win7 Home Premium antingen 32 eller 64 bit capish ...
#33 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Skriv ett inlägg när du fattat vad det hela handlar om jag skiter i om ni kör med pirat, det frågan gäller är: Funkar MSTS på en äkta licens av Win7 Home Premium !!! oavsett 32 eller 64 bit. capish ...
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2009-12-16 klockan 00:04. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
Nu kan ni ju gott lista ut hur vidare MSTS fungerar på Windows 7 home själva, när ni gör det så ska jag sitta här och njuta av ultimate versionen jag får på rabatt, studenter har det inte alltid dåligt.. Och hawk, varför vara så kaxig mot _gege ? han har ju bara utryckt sin åsikt... Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2009-12-16 klockan 00:05. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
Edit: "Microsoft lovar nära 100 procent bakåtkompatibilitet i nya Windows 7. Tricket är en full version av Windows XP virtualiserat i operativsystemet" http://www.sweclockers.com/nyhet/926...indows_7_ar_xp Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2009-12-16 klockan 00:17. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Jisses. Lämnade ämnet nu, ursäkta för det.
![]() |
#40 |
Veteran
|
![]()
läs vad Besserwissern vet
Inte ett skit Lägg dej inte i diskussioner som du inte har en aning om Därmed avslutar jag ämnet och konstaterar att MSTS INTE funkar på Win7 Home Premium GOD JUL
#41 |
Medlem
|
![]()
Ojojoj vad vi var griniga idag. Kan du inte ta en diskussion gör du nog bäst i att avregistrera dig. Kalla mig gärna besserwisser men gör det i så fall på sakliga grunder. Kan du inte ta att det finns folk med en annan åsikt än din så är inte det mitt problem.
Senast redigerad av _gege den 2009-12-16 klockan 00:22. |
![]() |
![]() |
#42 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
Jag har nu varit nere i källaren och lyckats hitta mina MSTS skivor!
Jag tänkte nåväl jag kan väll prova om det fungerar eller ej på Windows 7 64bit ultimate ![]() ![]() det fungerade!!!!!! jag bara laddade in programmet, gjorde en uppdatering med servicepacket inge fix eller trix i något kopatiblitetsläge. Det funkade! Enda grejen är att de saker man vill installera med en exe fil (Tex vissa av mina gammla alster) så måste det programmet köras i administratörsläge. Ni som vet bäst och kan allt kan sluta läsa nu, för ni har ju allt klart för er redan!!! för oss andra gör så här. 1. högerklicka på exefilen 2. välj egenskaper 3. klicka på fliken kompalibitet 4. klicka i rutan kör det här programmet som en administratör 5. klicka på OK 6. kör exe filen 7. kan vara bra att kolla att uppackningen sker i rätt bibliotek 8. Om frågan om programmet är rätt installerat svara ja sedan är det bara att tuta och köra ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Tidigare v10
|
![]()
Ja du, jag tänker inte säga något mer än att jag vet det slutgiltiga svaret i frågan, MEN jag tänker säga att svaret finns mycker närmre än vad du tror, en google sökning borde vara nog.
Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2009-12-16 klockan 13:22. |
![]() |
![]() |
#44 |
Admin & STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Tidigare v10