|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-12-28, 18:48 | #1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
SAAB 95. 5 st tvåfärgade.
5 st tvåfärgade SAAB 95:or.
Är inte 100% nöjd och har varit på G, att kasta in handduken ett flertal gånger. Det som har hållit en igång och fått en att kämpa på med målningen utav Bears modell. Är det tråkiga beskedet, att troligen lite utav svensk bilhistoria går i graven efter nyår och någonstans, så måste hon få leva vidare och då varför inte i Trainz.
2009-12-28, 19:40 | #2 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
Citat:
Nu börjar du ju bli klar med alla modellerna, så det är väll dags att jag får tummen ur och bygger de specialmodeller som du kom med önskemål om tidigare.
2009-12-28, 21:23 | #3 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
Jodå, de ser bra ut..
Har laddat ned dem, och de ser ok ut, bra att ha lite extra svensk kulturhistoria på sin bana! Mångfald är ju alltid bra.... Tack!
2009-12-29, 16:07 | #4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Som vanligt, så har jag lyckats att klanta till det igen.
Vissa grejer på texturen, som jag har glömt att byta färg på. Är nu fixat och lägger upp dom på nytt här, så att dom föregående blir överskrivna. Ny cdp-fil nedan.
|
|