|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-01-02, 16:59 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
Terrängbil 20
Hej!
Eftersom jag är lite militärt intresserad, så tyckte jag att det behövdes lite militärfordon till trainz simulator. Här kommer i alla fall min första om målning. Det är lastbilen hs jag har målat om till ett annat fordon, nämligen Terrängbil 20. Måste säga att det blev hyfsat för att vara första gången (saknas lite då det är en om målning). Jag vill tacka GR_UF för fordonet (tror en skapare av spelet har gjort det rätta mig om jag har fel!) Sen vill jag tacka Bear som hjälpte mig med filerna, hur jag skulle göra och så, så att det blev rätt fil på rätt palts m.m. Här har ni en bild på fordonet: Screen_002.jpg Terrangbil 20.cdp Egentligen så skulle det vara "fönster" på sidorna, men eftersom modellen använder sig av samma bild, både till tak och väggarna, så blev det inte så snyggt med fönster på taket. Obs! Använder mig av trainz 09, så ni vet det! Kan ju hända att Fordonet "hs" inte finns i tidigare version av trainz. // Tony Senast redigerad av Tony_j den 2010-01-02 klockan 17:05. |
|
2010-01-02, 17:02 | #2 |
Medlem
|
hade vart bra mot flyganfall annars
|
2010-01-02, 17:07 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
|