![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#24 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Jag har redan sagt att ett försök att ta in den i MSTS kommer att ske.
Hur det kommer gå vet vi inte och någon exakt vetenskap om hur många polygoner som fungerar finns inte. Jag har bytt ut fönster och hjulen vilket bantat en hel del polygoner. Sedan har jag också gjort nya strömavtagare som LAn också får använda till sitt nästa projekt. Tyvärr är det rätt svårt att banta själva kroppen, skulle krävas en ny modell för att göra ordentlig skillnad men där drar jag gränsen. När jag är klar med portningen till RS/RW provar jag att exportera till MSTS också så får vi se hur det går. Därmed punkt i den frågan, postande av andra polygonrika modeller leder ingenvart. Idag har inte hänt särskilt mycket men den går nu med mer realistiska hastigheter och jag har tagit en tur med manövervagnen på släp utan problem. Fortsättning följer, Anders |
![]() |
![]() |