|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-09-17, 12:57 | #16 |
Månadens bild - Aug 2005
|
Och jag har laddat ner banan och har inga spår alls någonstans, inget annat heller.. Bara texturen, d.v.s färgerna på marken!
2010-01-04, 15:46 | #17 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
Bygg vidare till Ängelholm vetja!!!
|
2010-01-04, 18:24 | #18 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
det finns en bana med nästan hela västkustbanan det saknas bara laholm, båstad, ängelholm, lund och landskrona http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=24559
2010-01-05, 19:46 | #19 | ||||
Medlem
|
Allmänna frågor om nedladdning
Jag saknar ofantligt många saker.
Bland annat Öresundsbron.. Var kan jag hitta alla saker? DLS? Citat:
Citat:
Var ligger knappen commit? Jag har letat rejält denna gången, men ja ser den inte någonstans I menyn högst upp, eller så kan du högerklicka. Du snackar om trainz 09, va? Finns ingen commit där du sa på 06... Citat:
Citat:
Om inte, så den andra menyn räknat från vänster. Sedan blir det nog rätt. Sorry att jag var otydlig tidigare... Senast redigerad av svenolov den 2010-01-06 klockan 05:27. Anledning: Fel forum |
||||
2010-01-06, 05:31 | #20 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
Malmö C - København H
Det finns en rubrik, Malmö C - København H, i Landskapsdesign - Trainz forumet.
Snälla ni, ställ allmänna frågor där. Detta forum är till för uppladdning av objekt endast! EDIT: Detta gäller generellt i detta forum. Om det inte finns någon lämplig tråd i de övriga forumen, så skapa ett nytt ämne själv. Några svar angående det uppladdade objektet skadar inte om det kan hjälpa andra. Men frågor om allmänna nedladdningsproblem, eller frågor av typen "vad använder du för spår på bilden" etc. hör inte hemma här. Ställ de frågorna i övriga forum (läs rubriken till detta forumen gång till). Lite av detta kan även de som laddar upp objekt, påverka.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2010-01-06 klockan 12:43. |
2010-01-20, 22:08 | #21 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
var kan jag hitta <kuid:189041:1022>