|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
grymt snyggt! fattar inte hur du får ihop det så snabbt, det ända jag har att anmärka på är att fönsterna kanske är en aning för blåa men inget man tänker på alldeles för mycket! bra jobbat!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
fantastiskt snyggt!!!
Har inte sett den här tråden förrän nu och det är väl så dags nu då att säga att jag har ett 60-tal detaljbilder och helhetsbilder på SKÅJs Mg. Jag tog dessa bilder för dokumentations-ändamål både i Sala och på TÅG150. Du verkar vara välförsedd med underlag när jag ser på ditt finfina resultat, men säg till om du vill ha över bilderna ändå, så lägger jag upp ett paket i så fall.![]() ![]() ![]() Edit: Kollade dina bilder igen... Din modell tål verkligen granskning jämfört med förebilden, du har sannerligen fått till en vacker modell! Passar på att lägga till några bilder på SKÅJ-loket. Senast redigerad av Mazz den 2010-01-22 klockan 13:10. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Kan bara hålla med resten...otroligt snyggt och otroligt snabbt jobbat! Bra jobbat!!!!
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
OTROLIGT snyggt alltså!!!!
![]() Bra jobbat .
|