![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vem tycker den här saken låter intressant? | |||
Nej, onödigt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 36.84% |
låter kul |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 63.16% |
Antal röster: 19. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Träff i sundbyberg
Har en lokal den 12 Feb från 14:00 - 23:00 vi börjar väl vid 3 kanske Plats dom som ska komma skickar jag ett PM till skriv härnedanför vill inte ge ut vart jag bor! har min lägenhet några vånigar ovanför Det kommer inte kosta någonting om man ska delta moste man ta med egen dator! Dom som kommer via lokaltåg kan jag hämta upp vid stationen Dom som kommer med bil Skriv nedan så får du ett PM Alla tågsimulatorer är tilllåtna! Varför: jag personligen tycker det är kul och lära känna andra i min hobby, sen är det väl alltid kul och bygga/köra i tågsim Kontakt person Simon Hagen sajmon_08@hotmail.com Och till pojken här nedan Det var inte jag som skrev efter 5 min
Simon Senast redigerad av simhag8 den 2010-01-23 klockan 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Vet att detta har sett oseriöst ut har inte haft nån koll!
: ) eftersom jag är 14 och minderårig så har jag hört med min mamma och pappa vid frågor ring eller maila ni kan ochså skriva i tråden! Anmälda är Bombardiner Train Antepante har ni några tips kontakta mig då! ![]()
Simon Senast redigerad av simhag8 den 2010-01-23 klockan 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Du vet ju att jag ska komma, men jag har inte fått något PM med adress m.m. Bra med tfn-numret, det kan ju behövas.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Du skrev tidigare att om man kommer med bil, som jag kanske ska göra, så skulle man få ett PM om det. Kan jag få det? Om det kanske är något viktigt menar jag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Blir roligt detta! längtar....
Om det är fler som vill anmäla sig, skriv bara ett inlägg. ![]() En så länge är det ju bara följande personer som är anmälda: Simhag Antepante Bombardier Train |
![]() |
![]() |