![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Tittar DU på På Spåret? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 50.00% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 50.00% |
Antal röster: 48. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Jag bara undrar, hur många tittar på På Spåret, 20:00 i SVT1?
Eftersom det grundar sig runt de flesta internationella tågbanorna så måste det finnas någon som tittar.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Kan hända att jag kollar, men oftast inte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Händer att jag tittar, om jag inte har något annat för mig.
![]()
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Ser resorna i efterhand på nätet numera bara sen de nya programledarna tog över, för att se om de åkte till något intressant resmål, förra veckans mittenresa kunde man ju dock när de åkte hemmavid, då tittade jag givetvis även på frågorna om Eksjö!
![]()
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag brukar titta nästan varje gång. Förra avsnittet (igår) visade dem lite bilder från förarhytterna också, det såg ut som det var Öresundståget och Regina man körde med då.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Inte sen Oldsberg slutade...
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Har alltid gillat programmet, mest pga att jag älskar geografi och tåg då. En dödlig kombination!
![]() Tycker Luuk och Lindström har skött sig utmärkt. Oldsberg kanske var bättre programledare, men Fredrik har fina talanger som domare. Känns som att han är klokare och bättre än Hellberg, även om jag gillar den karln från huset på prärien lika mycket. Roliga tävlande också, men man tävlar mest mot sig själv.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Jag kollar sällan på PÅ Spåret men när jag ser de och så filmar de oftast inneifrån Hytten i tåget men hur 17 kan SVT få gå in där och filma.??? Inte äns om du praoar på SJ har du rätt och gå in i förarhytten ,e ju nästan överdrivet med säkerheten.. men någon som vet hur SVT kan få va i Hytten å filma????
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Kollar väldigt, väldigt sällan. Lite mer om det är myskväll med familjen eller så. Alltid kul att sitta och tävla och se hur mycket man klarar i lag med sin egen far exempelvis..
![]() Men annars blir det inget, även om det är ett bra program...
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
![]() |
#12 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
När de filmade genom Y1-hytt på hemmabanan här så var säkerhetschefen för Merresor som kör tågen här med under hela färden inkl. då lokföraren.
![]() |
![]() |
#13 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Någonting får mig att misstänka att lokföraren inte är den som avgör just den saken, utan SVT pratar nog med någon högre upp i ledet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Måste ändå säga ja, man har ju tittat... och det lär bli några fler gånger...