![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Hej. När jag hade skickat över min rutt till en kompis via USB minne där va både Sennsionen och Route en, men varför fick han upp Error- Mapp is damaged or missing.. nåt sånt stod de , den kunde alltså inte öppna banan den saknar Mappen ( kartan)? Någon som vet hur man åter gärdar detta eller va de kan bero på PS , banan var projekt Göteborg!!! Så detta måste vi fixa .. någon som vet..???? *Är i Tr2009....
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Kan bero på att den som har fått banan inte har updat. sitt TS2009.
Kolla vilken build ditt TS2009 har, resp. den som har fått banan.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Hej! Jag undrar hur man uppdaterar sitt Ts2009 är Sp gratis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Om jag inte minns fel, så vann du Treez utav Svenolov och har detta säkert installerat. Kolla upp vilken Trainz-build du har i configen. Gissar på att du har 3.2 TS2009 med uppdatering till 40040 har 3.1 och jag misstänker att din kompis bara har Trainz-built 3.1 och att du har sparat banan med Trainz-built 3.2
![]() |