![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Grattis i efterskott, din "odåga"
![]() ![]() (Undrar om man kanske ska åka upp å sätta hänglås på bolaget ![]() ![]()
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2010-01-31 klockan 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Ber att få tillönska detsamma!
![]()
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Grattis Dson! Hörde att du skulle till Stockholm, så hoppas du har det bra här.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Grattis Dson!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Grattis på dig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ja du, grattis! hoppas du hade det bra i Stockholm!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Ka'tsching! Det här såg jag ju nu
![]() Bolaget behöver du inte oroa dig för, jag är bara där och hämtar wellpapp och plast, annars dricker jag inte ![]() Odåga tackar jag för, tar det som en komplimang ![]() För övrigt: Stockholm visade sig från sin bästa sida igår, alldeles lagom temperatur, träffade två gamla vänner jag inte sett på länge, och avnjöt en väldigt god middag hemma hos mina morföräldrar. Var ruggigt skönt med lite miljöombyte också, nu är jag redo för ännu en vecka i sop, förlåt, turisternas förlovade land. ![]()
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2010-01-31 klockan 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Grattis grattis i efterskott Dson.
![]()