![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
19 | 30.65% |
Nix! |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
HEJ, beklagar dröjsmålet men vi har haft fullt upp hela tiden, kan berätta att vi blev klara med sträckan ner till Opaltorget/ Tynnered , i går.
Namnet på TV/ Dest. skylten heter: Ecran , de finns flera olika typer att ladda ner. Det är osäkert vart vi fixa DEN MEN TROLIGEN FRÅN DLS... // Projekt Göteborg
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-02-07 klockan 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
På en hel dag har jag lyckats göra klart M32 nr 409 och 438!
Här är en bild på de när de står på en vändslinga (det som du ser e vagnarnas baksidor) ![]() Nu ska jag påbörja m32 415 med reklam och sen göra ca 2 till.
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2010-02-07 klockan 22:16. Anledning: Mer info =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
jag får inte detta att gå ihop riktigt? dels vart "Östrahamntorget" ligger och tro mig jag har vart o grävt i vart enda vändslinga. och nummer 2 linje 11 och 5 möts bara på ett enda ställe i Göteborg och det är i Brunnsparken på fontänbron?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
oops glömde nämna det men jag håller på med ett nytt bygge samtidigt som jag fixar nya vagnar till projekt Göteborg medan Markus bygger i Göteborg, så denna kommer endast att fungera på de som har den senaste Trainz 2009 Builden + Treez & Classic Carbon City. Däremot håller jag just nu på med m32 nr 415 som har reklam som nästan är klar.
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2010-02-07 klockan 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Markus: Bygger Projekt Göteborgs rutten : Göteborg City- Sommar
Just nu, för den krävs senaste Trainz2009 builden och en massa freeware föremål ( att beställa skivan med alla material rekommenderas, PT GBGs rutt på Skiva asså) Beräknad bygg tid: Ej bestämd men början/ mitten på sommarn ska några av de fösta versionerna komma ut. En massa olika som : Special anpassade rutter för Bärbara datorer, special rutter där man köra allt som: Spårvagn, tåg, Buss, Båt och Helikopter. Gampa : Bygger PT GBG : TramCity som är en fantasirutt för spårvagnar, för den krävs att du har Treez och CCC.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
HEJ! Idag blev nästan Majornas Vagnhall helt fulländad, vi kör en kanske roligare metod att visa me bilder hur bygget går istället för att skriva det. Under onsdagen växer Vagn hallen klart och 3ans väg börjar närma sig Marklandsgatan nu.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Riktigt snyggt
![]() Var hittade du stallet, med portarna? |
![]() |
![]() |