![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
Wow, riktigt snyggt! Man får ju nästan ångest av att sitta och pilla på sina egna banor när man ser hur du bygger
![]() De här vägmärkena, finns de för nedladdning någonstans? Eller har du gjort dessa själv? Skulle verkligen behöva såna till den rutt jag håller på med nu |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ah då får jag se fram mot det
![]() En fråga till... Hur får du till gångstigar osv? Har letat överallt efter färdiga såna men hittar inte, försökte även göra själv men de var ju stört omöjligt! Behöver gångstigar samt även asfalterade cykel/gångbanor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Jag hitta några tyska, men det är ingen readme med, så man vet inte om man får måla om dom!?: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=25781
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
De finns ett paket på den här sidan:
http://www.railworks.it/download/index.php?subcat=5 Försöker måla om, men de går inge vidare... De vägrar komma upp i menyn i spelet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Du har väl inte glömt att ändra sökvägen till din mapp? Ja, om du lagt dom i din mapp vill säga!????
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Det är dom jag använder
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Jo jag gjorde som det står i guiden, och har lagt varje skylt i en egen mapp, men den vägrar komma upp i spelet, vet inte riktigt vad det är för fel
![]() Micke.L: Ja vi får ju lov när inte du vill dela med dig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Jag skulle vilja se Hastighetsbegränsning 30 - 120. Stopp. Förbud mot trafik med annat fordon och Förbud infart fordon. Påbjuden körbana och Påbjuden cykel och gångbana. Lastplats och Återvändsväg. Övergångsställe. Motorväg och Motorväg upphör. Väjningsplikt. Varning för: barn, djur, farlig kurva, kaj, ojämn väg och spårväg. Tror man klarar sig med dessa skyltar!?
![]() |